Gerek yok aLiye veLiye dostum. Okulamı kaydettireceksiniz adamı

Sağlam bi arkadaş ilk şart ve muhtarlıktan ikametgah + sabıka kaydı isteniyor. 17 yaşında olduğuna göre sen alamazsın hiç bir bankadan.

Ya bir arkadaş bulup onun adına açtıracaksın hesabı yada 365 gün geçirip 18ini bekleyeceksin..