bende 17 yaşındayım velimle gittim ve hesabı açtırdım fakat şöle bi durum var her işlem için velimle gidemiyeceğime göre =) bende int. bankacılığı şifremi aldım ve her işlemimi int.den hallediyorum para yatırırken ztn veli gerekmiyor kendi adına olduğu için gidip yatırırsın para çekerkende banka kartını kullanabilirsin =) bankalar 18den küçük olduğumuz için bize sınır koyuyolar ama bana işlemez