Merhabalar.

Forumda benzer konuları okudum ama kesin bir cevaba varamadım.

Ben 17 yaşındayım ve banka hesabı açmak istiyorum.Yanlız yanımda velim olamayacak çünkü şehir dışında okuyorum.
Yani bankaya kendi başıma gideceğim ve işlemleri yapıp kendi başıma hesabımı açacağım.

Acaba böyle yapabileceğim bir banka var mı?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.