• 18-12-2019, 16:00:04
    #37
    "bir öğretmen maaşıyla mı bana böyle bir ev alacaksın? "

    Allah adamı çarpar tepe taklak eder bu cümlesinden sonra ben utandım. Yuva kurma kararınızı biraz daha düşünmenizi tavsiye ederim.
  • 18-12-2019, 16:35:43
    #38
    eğer kolay olsaydı herkes yapardı... Asla vazgeçmeyin Hocam.. o söylenen cümle sahibi şahıslar, hayatlarını stabil yaşamış, o şekilde plana sokmak isteyen, veya kolay para kazanan, kısacası hayati görüşü, şu an ki jenerasyondan tamamen bağımsız olan birisidir. Zamanında ajansta 3 binliraya çalışıp yıllar sonra kendi işini gişirimini kuran sayısız kişi var...
  • 18-12-2019, 16:44:35
    #39
    Tanrinin sevdigi biriymissin, cok gec olmadan bazi gercekleri gostermis hayat sana. Bundan sonrasi evliligin 2.gunu bosanma davasi , omur boyu nafaka sureci olurdu zaten.
  • 18-12-2019, 17:09:59
    #40
    fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir arayış içerisindeyim. Çalışkan bir insanım ama maalesef ne yapacağımı bilmiyorum. İnternetten araştırmaktan, taktik vs.. bakmaktan bi hal oldum. Makale yazıyorum ancak sürekli bir ek gelir kapısı için aylardır araştırma yapıyorum, sonuç yok. Kesinlikle kolay kazanma çabasında değilim, sadece ne yapabilirim, nasıl çalışmalıyım, hangi alanda başarı sağlayabilirim.. Bunları bilmiyorum. Tecrübeli abilerim, kardeşlerim, bana bu konuda yardımcı olabilecek olanlar rica etsem ulaşabilirler mi.. Bu konuyu açma nedenim de canım bildiğim biri ile, yuva kurma hayalleri üzerine konuşurken bir ev ilanını görünce böyle bir evimiz olsa nasıl olur dedim heyecanla, ondan "bir öğretmen maaşıyla mı bana böyle bir ev alacaksın? " cümlesini duymak oldu. Evet çok şükür birçok insanın hayal ettiği hayatı yaşıyorum belki de ama onurum çok kırıldı bugün.. Herkesin işi rast gelsin, kırmaktan korkan insanlar ile karşılaşmanız temennisiyle..

    Herkese iyi forumlar diliyorum..
    Hocam selam (ek iş tavsiyesi değildir)
    Bende evliyim. Eşimi seviyorum tüm çok seviyorum. Ama şunu söyleyeyim böyle başlarsa böyle devam eder.

    En baştan cizgini koy bu konuda keşke dediğim ve evliliğim süresince sana söylenen tarzda sözler le karşılaştım.

    Ve bu daha çok canımı acıttı. Keşke baştan konussaydim dediğim. Lütfen kendine bir iyilik yap ve onunla tanışmadan önce kendine sor nelerden oluşuyor senin cizgin. İş ilerleyince bazı şeyler geriye dondurulemiyor.

    Bunun düğünü nişanını düşünüyorum neler isteyecek tahmin ediyorum.

    Olacağı söylüyorumSiz canım cicim üzülmesin düğünde en iyisi olsun diye düşünüp borca girecek sonra evlenince sen beni hicbiryyere goturmuyorsun diye suclanacaksin.
  • 19-12-2019, 19:42:27
    #41
    bir asgari ücretle kirada 2-3 çocukla geçinenlere hayal kurmak bile yasak.
  • 19-12-2019, 21:11:27
    #42
    fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir arayış içerisindeyim. Çalışkan bir insanım ama maalesef ne yapacağımı bilmiyorum. İnternetten araştırmaktan, taktik vs.. bakmaktan bi hal oldum. Makale yazıyorum ancak sürekli bir ek gelir kapısı için aylardır araştırma yapıyorum, sonuç yok. Kesinlikle kolay kazanma çabasında değilim, sadece ne yapabilirim, nasıl çalışmalıyım, hangi alanda başarı sağlayabilirim.. Bunları bilmiyorum. Tecrübeli abilerim, kardeşlerim, bana bu konuda yardımcı olabilecek olanlar rica etsem ulaşabilirler mi.. Bu konuyu açma nedenim de canım bildiğim biri ile, yuva kurma hayalleri üzerine konuşurken bir ev ilanını görünce böyle bir evimiz olsa nasıl olur dedim heyecanla, ondan "bir öğretmen maaşıyla mı bana böyle bir ev alacaksın? " cümlesini duymak oldu. Evet çok şükür birçok insanın hayal ettiği hayatı yaşıyorum belki de ama onurum çok kırıldı bugün.. Herkesin işi rast gelsin, kırmaktan korkan insanlar ile karşılaşmanız temennisiyle..

    Herkese iyi forumlar diliyorum..
    Şimdi güzel kardeşim şöyle bir durum var. Bu evde sen tek başına mı yaşayacaksın?

    Sen çalışırken hanımefendi yan gelip yatacak mı? Senin maaşın 4.500 TL olsa kendiside asgari ücret bile çalışsa 2000 TL bile alsa senin maaşın direk krediye gitse onun maaşıyla geçinirsiniz. Önemli olan çiftlerde hayatı birlikte paylaşmak için iyi günde kötü günde iki tarafında çaba sarfetmesidir. Ev alınmaz diye bir kaide yok. Rezidans almayacaksın başını sokacak 2+1 alacaksın ödersin borcu biter satar 3+1 alırsın.

    Hayt müşterektir herkes elini taşın altına koyacak, öyle bir cümle kabul edilemez. Bunu sana söyleyen bir kadın zaten seninle ömür geçiremez, tutki rahatsızlandın 6 ay çalışamadın ne olacak? Boşuna kendini harap etme, Allah olmadık yerden bir kapı açar ev kirasını ödeyemezken ev sahibi olabilirsin. Sadece moralini bozma, azla yetinmesini bilmek lazım, devir hesap devri ayağı yorganına göre uzatacaksın tek başına çabalamayacaksın oda destek olacak. Destek olmuyorsa herkes kendi hayatına bakacak, senin göbek bağın onunla kesilmedi, elbet sana layık seni sen olduğun için seven, paragöz olmayan biri çıkar karşına.

    Ben çok katı bi insanım bu konularda 2 senelik ilişki olsun bitirir çöpe atarım aslada acımam geri dönmem. Bu hayata bir defa geliyoruz mutlu olacağın biriyle ol, hergün seni sıkıntıya sokacak biriyle ömür geçmez..
  • 20-12-2019, 03:14:44
    #43
    Hocam bitirdiğiniz için sakın ola üzülmeyin. Meslektaşız, ben de aynı sebeple durumu büyük "saygısızlık" olarak algıladım ve bitirdim. Saygı bir ilişkide sevgi kadar hatta belki daha fazla önemli.

    Bir öğretmene mesleki olarak en uygun eş adayı genelde başka bir öğretmen oluyor, benim 1-2 kriterimden birisi bu artık.

    Ayrıca pinteresti önermem bakmayın, ona para verim buna para verim derken 1-2 ay sonra tüm hesaplarınız kapanıveriyor. Kalıcı işlere odaklanın.
  • 26-04-2020, 15:25:11
    #44
    @Report; konunun silinmesini rica ediyorum.
  • 26-04-2020, 15:34:44
    #45
    Öğretmen maaşı.Şu anda hiç bir öğretmen an kadrolulardan bahsediyorum yakınmaya hakkı yok maalesef.Lise zamanında ne oldu bilmiyorum derste biraz kafam ağrıd. Noldu dedi başım ağrıyor dedim.Kadın olabilir dedi biz de sabahtan akşama kadar ders anlatıyoruz bizim de ağırıyor dedi.Saygımdan bir şey demedim.Normal de sanki babanın hayrına buradasın demek vardı.Gören de sanacak ki zorla okula gelip bir kaç saatlerini geçirip tatilse tatil molaysa mola ek dersten paraysa para bir de üstüne yakınma.Çok enteresan tipler var hayatta.Öğretmenlik zor meslek çocuklarla uğraşmak gerçekten zor ama kimse seni bedavaya oraya getirmiyor ki gelmezsin de.Bir de işleri çıktığı zaman derse gelmemeleri de cabası.Özel sektör değil yani.Çocuğum hasta gelme çocuğuma bir şey oldu bugün yok.Ne güzel dünyada olan öğretmenler var.Maaşları da asgari ücret falan almıyorlar ki öğretmen maaşıyla mı geçinecek demek daha kötü.Bu tiplerden de uzak durmakta fayda var.