Hocam bitirdiğiniz için sakın ola üzülmeyin. Meslektaşız, ben de aynı sebeple durumu büyük "saygısızlık" olarak algıladım ve bitirdim. Saygı bir ilişkide sevgi kadar hatta belki daha fazla önemli.

Bir öğretmene mesleki olarak en uygun eş adayı genelde başka bir öğretmen oluyor, benim 1-2 kriterimden birisi bu artık.

Ayrıca pinteresti önermem bakmayın, ona para verim buna para verim derken 1-2 ay sonra tüm hesaplarınız kapanıveriyor. Kalıcı işlere odaklanın.