eğer kolay olsaydı herkes yapardı... Asla vazgeçmeyin Hocam.. o söylenen cümle sahibi şahıslar, hayatlarını stabil yaşamış, o şekilde plana sokmak isteyen, veya kolay para kazanan, kısacası hayati görüşü, şu an ki jenerasyondan tamamen bağımsız olan birisidir. Zamanında ajansta 3 binliraya çalışıp yıllar sonra kendi işini gişirimini kuran sayısız kişi var...