Öğretmen maaşı.Şu anda hiç bir öğretmen an kadrolulardan bahsediyorum yakınmaya hakkı yok maalesef.Lise zamanında ne oldu bilmiyorum derste biraz kafam ağrıd. Noldu dedi başım ağrıyor dedim.Kadın olabilir dedi biz de sabahtan akşama kadar ders anlatıyoruz bizim de ağırıyor dedi.Saygımdan bir şey demedim.Normal de sanki babanın hayrına buradasın demek vardı.Gören de sanacak ki zorla okula gelip bir kaç saatlerini geçirip tatilse tatil molaysa mola ek dersten paraysa para bir de üstüne yakınma.Çok enteresan tipler var hayatta.Öğretmenlik zor meslek çocuklarla uğraşmak gerçekten zor ama kimse seni bedavaya oraya getirmiyor ki gelmezsin de.Bir de işleri çıktığı zaman derse gelmemeleri de cabası.Özel sektör değil yani.Çocuğum hasta gelme çocuğuma bir şey oldu bugün yok.Ne güzel dünyada olan öğretmenler var.Maaşları da asgari ücret falan almıyorlar ki öğretmen maaşıyla mı geçinecek demek daha kötü.Bu tiplerden de uzak durmakta fayda var.