Merhabalar, öncelikle buradan R10 Ailesinin hepsine teşekkür etmek istiyorum. 2 Ay öncesine kadar website nasıl açılır, nasıl yönetilir, nedir gibi soruların hiç birisini bilmiyordum. Aklıma gelen bir projeyle ücretli bir site yaptırarak işe girişmiş oldum. Sonrasında R10 üye olmak nasip oldu ve okuyarak, araştırarak, yeri geldi ücretli destek alarak, yeri geldi sağolsunlar özellikle bu konuda R10 ailesine ayriyetten minnettarım ücretsiz olarak destek verip sitemin işlerini bile halleden arkadaşlar oldu. Gelelim işin özetine ; şuan çok mutluyum ilk kez sıfır destekle kendi wp sitemi kurabildim diyebilirim

hatta google analitik ve search console kayıtlarını bile yaptım. Vakti olanlar sitemi inceleyerek eksiklerimi , yapmam gerekenleri bana yazarsa benim için çok faydalı olacaktır. En azından doğru yada yanlış yapıyorsam bunu bilmek isterim. Şimdiden olumlu , olumsuz her yorumunuz için teşekkür ederim .
Site Adresi