Sitenin basit olmasini istediğinizi söylüyorsunuz ama çok yanlişsiniz , Kullanici deneyimi adina hiçbir iyileştirme yok esasinda, ve siz direk kullaniciya haber sunmak istiyorum diyorsunuz , büyük şirketler sirf sitelerinde insanlarin kalma sürelerini arttirmak adina kullanici deneyimini iyileştiriyorlar , arayüz tasarimi nedir bakiniz veya kullanici deneyimi , sitenize girip-çıkmam bir oldu , insanlar sitenizdeki bilgiden önce tasarima dikkat ederler , gerçek hayatta şuna benzer deniz manzarali bir yere mi bakmak yada çöplerle dolu bir dağ'a mi ? Yeni öğrenmeniz açisindan basite indirgeyerek anlatiyorum , umarim size fayda sağlar .