Arkadaşım durumu özetleyecek olursak, R10'da bu soruyla binlerce kez karşılaşılmış ve sen forumu bir kez bile aramamışsın

Arkadaşlar da haklı olarak bıkmış

-rep aldığın konuda Haymac'ın yorumuna bakarsan daha iyi anlarsın ne demek istediğimi

Geçmiş olsun...