niye geçmiş olsunki banlansam bile geçmiş olacak bir durum yok
haymac neyse yada kimse ceza yedirmek için yeter diye uzun uzun cevap vermiş...r10 da dayısı var herhal

+ arattım bulamadım her olan şeyi bulabileceğim diye birşeymi var acemiyim