Arkadaşım durumu özetleyecek olursak, R10'da bu soruyla binlerce kez karşılaşılmış ve sen forumu bir kez bile aramamışsın Arkadaşlar da haklı olarak bıkmış -rep aldığın konuda Haymac'ın yorumuna bakarsan daha iyi anlarsın ne demek istediğimi Geçmiş olsun...