mavilens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haymac neyse yada kimse ceza yedirmek için yeter diye uzun uzun cevap vermiş...r10 da dayısı var herhal
Yok dayım yok, ****** benim yeğenim, radminde amca oğlu olur. Tek tek elle r ye basarak yaptım onu bi kerem sanat eseri o

neyse canım dalga küreği bırakıyımda, vallahi sıktı, Bak orda ****** 3 tane konu verdi belki onun gibi 30 tane daha vardır emin ol.