arkadaşlar msn ye kapalı kodlar filan diyorlar ancak msn yi editleyenleri gördüm
Parolanızımı unuttunuz?
Hizmet durumu
Windows live ID için Kaydol
diyor bunun üstüne ben sitelerimin linkini eklemek istiyorum üste reklam koymak istiyorum bir çok kişi yapamazsın diyor ancak yapanları gördüm ısrarla bastırıyorum bulmak için nasıl yapıldığını..
msn yi nasıl editleriz
23
●1.921
- 16-06-2008, 01:01:00Hex Editör lerle normalde bazı exe dosyalarını düzenleyebilirsin ama msn i bilmiyorum, gerçi sizin de söylediğiniz gibi bunu yapan hatta satan adamlar var, en güzel sıfırdan bir şeyler yapmaya çalışmaktır her zaman "edit edit nereye kadar".
- 16-06-2008, 01:02:30Üyeliği durduruldumsn yi yapamayız kiAlıntı

ben sadece reklam amaçlı konyalıların kullanması için
evet mühendis arkadaşlarım kapalı kod filan diyorlar msn hakkında ama ne anlar bilgisayar mühendisi bilgisayardan onlar kitaplarından anlar ancak ben araştırmaya devam edeyim başkası yapmışsa demekki yapılıyor kapalı mapalı..
