Kenardaki reklamlar vs kaldırma gibi işlemleri D-MSN üzerinden yapabilirsiniz.Google a d msn yazın indirin. msn yi biraz kasabilir ancak, görünüm açısından değiştirme yapıyor belki bulabilirsiniz.
Sizin istediğiniz, arkadaşlarda söylemiş dil dosyalarından yapılması daha kolay olacaktır.
msn yi nasıl editleriz
23
●1.921
- 18-06-2008, 12:54:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 18-06-2008, 15:59:25Ben 9.0 Sürümünü Türkçeleştirmiştim.Altına da sitemin adresini yazmıştım
- 18-06-2008, 16:28:12Üyeliği durduruldu
Ölene kadar hazır.