arkadaşlar msn ye kapalı kodlar filan diyorlar ancak msn yi editleyenleri gördüm
Parolanızımı unuttunuz?
Hizmet durumu
Windows live ID için Kaydol
diyor bunun üstüne ben sitelerimin linkini eklemek istiyorum üste reklam koymak istiyorum bir çok kişi yapamazsın diyor ancak yapanları gördüm ısrarla bastırıyorum bulmak için nasıl yapıldığını..