Alıntı
en güzel sıfırdan bir şeyler yapmaya çalışmaktır her zaman "edit edit nereye kadar".
msn yi yapamayız ki
ben sadece reklam amaçlı konyalıların kullanması için
evet mühendis arkadaşlarım kapalı kod filan diyorlar msn hakkında ama ne anlar bilgisayar mühendisi bilgisayardan onlar kitaplarından anlar ancak ben araştırmaya devam edeyim başkası yapmışsa demekki yapılıyor kapalı mapalı..