böyle bir şey mümkün deil..görmedim de..eğer düşündüğün gibi birşey yapmak istiyorsan msn in gerekli dosyasını kendin yazman gerekir.herhangi bir editörlede açılmaz..zaten açılsaydı muhtemelen herkesin kendine göre bir msn i olurdu..