• 16-06-2008, 00:54:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar msn ye kapalı kodlar filan diyorlar ancak msn yi editleyenleri gördüm

    Parolanızımı unuttunuz?
    Hizmet durumu
    Windows live ID için Kaydol

    diyor bunun üstüne ben sitelerimin linkini eklemek istiyorum üste reklam koymak istiyorum bir çok kişi yapamazsın diyor ancak yapanları gördüm ısrarla bastırıyorum bulmak için nasıl yapıldığını..
  • 16-06-2008, 00:57:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    exe bakımından yapman cok zor ama hazır scriptleri var
  • 16-06-2008, 00:59:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nasıl hazır script msn proğramını editlicez

    bunu

  • 16-06-2008, 01:01:00
    #4
    Hex Editör lerle normalde bazı exe dosyalarını düzenleyebilirsin ama msn i bilmiyorum, gerçi sizin de söylediğiniz gibi bunu yapan hatta satan adamlar var, en güzel sıfırdan bir şeyler yapmaya çalışmaktır her zaman "edit edit nereye kadar".
  • 16-06-2008, 01:02:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    en güzel sıfırdan bir şeyler yapmaya çalışmaktır her zaman "edit edit nereye kadar".
    msn yi yapamayız ki

    ben sadece reklam amaçlı konyalıların kullanması için

    evet mühendis arkadaşlarım kapalı kod filan diyorlar msn hakkında ama ne anlar bilgisayar mühendisi bilgisayardan onlar kitaplarından anlar ancak ben araştırmaya devam edeyim başkası yapmışsa demekki yapılıyor kapalı mapalı..
  • 16-06-2008, 04:40:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe dil yamaları var onları indirip gerekli editlemeyi onunla yap
    baska türlü sanmıyorum yapabileceğini ki o yapanlarda emin ol bu sekilde yapmıslardır
  • 16-06-2008, 04:41:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mesene değil emesen )

    msn yi demişsinde
  • 16-06-2008, 08:51:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    mesene değil emesen )

    msn yi demişsinde
    bunun için mi cevap yazdın :S

    ben köylüyüm mesene diyorum msn yi deyince neyi anlatmak istediğimi anlamayan varsa pm yle ulaşsın anlatayım :P
  • 17-06-2008, 20:56:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    böyle bir şey mümkün deil..görmedim de..eğer düşündüğün gibi birşey yapmak istiyorsan msn in gerekli dosyasını kendin yazman gerekir.herhangi bir editörlede açılmaz..zaten açılsaydı muhtemelen herkesin kendine göre bir msn i olurdu..