• 11-02-2016, 15:37:22
    #19
    sistemweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakın yanlış anlamayın. Spam içeriğe harcadığı vakitten bir kazanç elde edecek evet ama sonrası ne olacak bütün emen aman oldu derken uçup gitmeyecek mi?

    Kişisel görüşüm; arkadaş bir şeylere özenmiş olabilir fakat bu geliştirmesi açısından önemli bir adım. google kurulurken yahoo ve altavistayı örnek almadı mı? Tasarımları bile neredeyse aynıydı hatta google ilk tasarımda tam bir faciaydı..

    Arkadaşa fikri nasıl ilerletebilir konusunda destek gerekiyor diye düşünüyorum. Yani önerilerde bulunun... Belki aklına biri yatar yapılabilir gelir ve yapar.

    Kısacası arkadaşın ihtiyacı olan ne gibi özellikler insanları cezbeder o konuda fikir vermek...

    Bir önceki yorumumda dediğim özellikleri ekle hocam daha sonra arama kısmında büyük bir değişikliğe git ki ismini de ön plana koysun. Hedefini bul. (Meslek grupları - kişilerin profesyonellik alanları gibi konuları veritabanına kaydet ve aramayıda buna göre yap.) Ayrıca facebook'ta belki benim bulamadığım küçük bir eksik olarak gördüğüm özellikler var.
    1.si şehire göre arama özelliği
    2.si konum bildirme özelliği kullanacaksan saatlik o konuma göre sorgulama
    3. mesleğe göre arama
    4. profesyonellik alanına göre arama özelliği

    gibi... Bence bunlar eksiklikler. Ayrıca linkedin 'in bir çok özelliğinide kendi bünyene dahil edersin.

    Konunuzun takipçisiyim aklıma geldikçe yazarım.... Geliştir hocam projeni sen bence... Madem hobi olarak düşünüyorsun ciddi kazançlarda elde edersin.
    Teşekkürler hocam. önerilerin notlarım arasına alındı. Çok fazlasıyla düzenleme-çalışma gerektiren bi sistem üzerinde çalışıyorum. Bu sene içerisinde yapılacakların sıramasıda söyle:
    Albüm Yükleme - Resim geçişleri
    Video Yükleme
    Beğenmedim Butonu
    Admin: Üye Banlama
    Doğum Günü Kutlama
    Sayfa Oluşturma
    Kullanıcıların Farklı Kategori oluşturması
    Kötü söz filitreme özellik
    Video Konferans (canlı). Grup sohbet özelliği
    Android ve iOS cihazları için uygulama
    ve 2 SÜPRİZ BUDA BİZİM FACEDEN FARKIMIZ OLACAK. Sizlerin değerlendirmeleriniz ve önerilerilerinizde benim düşüncelerimi genişletecektir. Teşekkür ederim.
    Şu aşamada mail aktivasyon onayı istenmeden giriş yapmaya açık tuttum. Burada üzücü olan şey sallapati isim ve maillerle giriliyor. ileride bunlar kontrol edilip temizlenecektir.
  • 12-02-2016, 08:20:46
    #20
    mehmetozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. önerilerin notlarım arasına alındı. Çok fazlasıyla düzenleme-çalışma gerektiren bi sistem üzerinde çalışıyorum. Bu sene içerisinde yapılacakların sıramasıda söyle:
    Albüm Yükleme - Resim geçişleri
    Video Yükleme
    Beğenmedim Butonu
    Admin: Üye Banlama
    Doğum Günü Kutlama
    Sayfa Oluşturma
    Kullanıcıların Farklı Kategori oluşturması
    Kötü söz filitreme özellik
    Video Konferans (canlı). Grup sohbet özelliği
    Android ve iOS cihazları için uygulama
    ve 2 SÜPRİZ BUDA BİZİM FACEDEN FARKIMIZ OLACAK. Sizlerin değerlendirmeleriniz ve önerilerilerinizde benim düşüncelerimi genişletecektir. Teşekkür ederim.
    Şu aşamada mail aktivasyon onayı istenmeden giriş yapmaya açık tuttum. Burada üzücü olan şey sallapati isim ve maillerle giriliyor. ileride bunlar kontrol edilip temizlenecektir.
    Fikirleriniz çok güzel umarım yapma konusunda hızlı davranabilirsiniz. Yardımcı olabileceğim konu olursada ücretsiz destek veririm. Örneğin kötü söz filtrelemeyi gün içinde sana yollarım en azından ufak tefek olanları yokedersin.
  • 12-02-2016, 08:48:10
    #21
    mehmetozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba.
    Yeni Face İçin Düşüncelerinizi alabilirmiyim. http://hedefinibul.com
    Birkaç öneride ben sunayım.

    Üyelik formunu kısa tutabilirsiniz. Ziyaretçi; ismini, eposta adresini ve şifresini yazdığında üye olabilsin. Soyisim, doğum tarihi, fotoğraf gibi diğer gerekli bilgileri 2. ve 3. adımda isteyin.

    Üyelik formu uzunluğundan ve tabiki de tembellikten üye olamadım, ama önerimi de sunmak istedim. İyi çalışmalar.
  • 12-02-2016, 12:20:21
    #22
    sistemweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikirleriniz çok güzel umarım yapma konusunda hızlı davranabilirsiniz. Yardımcı olabileceğim konu olursada ücretsiz destek veririm. Örneğin kötü söz filtrelemeyi gün içinde sana yollarım en azından ufak tefek olanları yokedersin.
    Hocam alakan için teşekkür ederim. Eksiklerimiz, içeriğimiz belli uzmanlık alanını bilemiyorum sunu ben ayarlarım dersende valla kanat takıp uçarız. ne diim eyvallah. Tabiki üyelerimizin paylaşımları ve ziyaretleride bizi motive edecektir. haliyle destekler daha keyif verir.
  • 14-02-2016, 17:57:22
    #23
    oyunoyna3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç öneride ben sunayım.

    Üyelik formunu kısa tutabilirsiniz. Ziyaretçi; ismini, eposta adresini ve şifresini yazdığında üye olabilsin. Soyisim, doğum tarihi, fotoğraf gibi diğer gerekli bilgileri 2. ve 3. adımda isteyin.

    Üyelik formu uzunluğundan ve tabiki de tembellikten üye olamadım, ama önerimi de sunmak istedim. İyi çalışmalar.
    Sanırım sen üyeliği filan denemedin faceye nasıl üye oluyorsan buradada öyle. ne fotografı üyelik sayfa sayfa geçişlerle yapılmıyor basitçe girişte birkaç bilgiyi dolduruyorsun okadar. ozaman sen linkedine ve birkaç populer siteye hiç üye olamazsın enaz 15 dk sürüyor. adamı çılgına çevirir. Yinede yorumlarınıza tşk. ederim.
  • 15-02-2016, 11:40:37
    #24
    mehmetozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım sen üyeliği filan denemedin faceye nasıl üye oluyorsan buradada öyle. ne fotografı üyelik sayfa sayfa geçişlerle yapılmıyor basitçe girişte birkaç bilgiyi dolduruyorsun okadar. ozaman sen linkedine ve birkaç populer siteye hiç üye olamazsın enaz 15 dk sürüyor. adamı çılgına çevirir. Yinede yorumlarınıza tşk. ederim.
    Öncelikle üslubunuz doğru değil, çocuk azarlar gibi yazmanıza gerek yok.

    Zaten yorumumda sizin siteye üye olmadığımı söyledim. Üye olup olmamam çok farketmiyor. Önerim mantıklı geliyorsa uygularsınız, gelmiyorsa normal bir dille teşekkür edersiniz.
  • 15-02-2016, 22:36:58
    #25
    oyunoyna3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle üslubunuz doğru değil, çocuk azarlar gibi yazmanıza gerek yok.

    Zaten yorumumda sizin siteye üye olmadığımı söyledim. Üye olup olmamam çok farketmiyor. Önerim mantıklı geliyorsa uygularsınız, gelmiyorsa normal bir dille teşekkür edersiniz.
    Pardon kimseyi azarlamak ne haddime, farklı algılamışsın. yinede normal olarak zaten teşekkür etmişim. Senden bir ricam olsun keşke inceleyipte yorumlasaydın.
  • 15-02-2016, 22:58:03
    #26
    Heryil yuzlerce sosyal medya aciliyor fakat sadece 1 2 tanesi ayakta kalabiliyor.

    Formul = Para + Azim

    Sonuc = $$$$$$$$$$

    Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.
  • 15-02-2016, 23:02:31
    #27
    Bence özenti olma kendin ol