oyunoyna3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birkaç öneride ben sunayım.

Üyelik formunu kısa tutabilirsiniz. Ziyaretçi; ismini, eposta adresini ve şifresini yazdığında üye olabilsin. Soyisim, doğum tarihi, fotoğraf gibi diğer gerekli bilgileri 2. ve 3. adımda isteyin.

Üyelik formu uzunluğundan ve tabiki de tembellikten üye olamadım, ama önerimi de sunmak istedim. İyi çalışmalar.
Sanırım sen üyeliği filan denemedin faceye nasıl üye oluyorsan buradada öyle. ne fotografı üyelik sayfa sayfa geçişlerle yapılmıyor basitçe girişte birkaç bilgiyi dolduruyorsun okadar. ozaman sen linkedine ve birkaç populer siteye hiç üye olamazsın enaz 15 dk sürüyor. adamı çılgına çevirir. Yinede yorumlarınıza tşk. ederim.