oyunoyna3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle üslubunuz doğru değil, çocuk azarlar gibi yazmanıza gerek yok.

Zaten yorumumda sizin siteye üye olmadığımı söyledim. Üye olup olmamam çok farketmiyor. Önerim mantıklı geliyorsa uygularsınız, gelmiyorsa normal bir dille teşekkür edersiniz.
Pardon kimseyi azarlamak ne haddime, farklı algılamışsın. yinede normal olarak zaten teşekkür etmişim. Senden bir ricam olsun keşke inceleyipte yorumlasaydın.