Arkadaşlar wamp - notepad ++ - fireworks ile bir web sitesi denemesi yapmak istiyorum.. Arkadaş firefox kullan dedi..
Sizce neden tasarım yaparken (yada php içindir bilmiyorum) firefox? ne gibi avantajları var?
Webtasarım için tarayıcı
5
●322
- 21-07-2014, 20:50:49Üyeliği durduruldu
- 21-07-2014, 21:01:51deneme olarak ne ıcın kullanacaksınız
internet explorer en uyumsuz tarayıcıdır bence ılk onda deneme yapın benım sıze tavsıyem chromede deneme yapmanız cogunluk chromeyı kullanıyor cunku - 21-07-2014, 21:10:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Firefox kullanabilirsin chrome da kullanabilirsin sorun olmaz ama uyumsuzluk firefoxda biraz daha fazla ie´de diğer tarayıcılara göre daha en uyumsuzdur.