• 21-07-2014, 20:50:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar wamp - notepad ++ - fireworks ile bir web sitesi denemesi yapmak istiyorum.. Arkadaş firefox kullan dedi..

    Sizce neden tasarım yaparken (yada php içindir bilmiyorum) firefox? ne gibi avantajları var?
  • 21-07-2014, 21:01:51
    #2
    deneme olarak ne ıcın kullanacaksınız

    internet explorer en uyumsuz tarayıcıdır bence ılk onda deneme yapın benım sıze tavsıyem chromede deneme yapmanız cogunluk chromeyı kullanıyor cunku
  • 21-07-2014, 21:10:38
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firefox kullanabilirsin chrome da kullanabilirsin sorun olmaz ama uyumsuzluk firefoxda biraz daha fazla ie´de diğer tarayıcılara göre daha en uyumsuzdur.
  • 21-07-2014, 21:16:00
    #4
    Firefox biraz daha orta durumda yorumladığı için tasarımlarda çok bozukluk çıkartmıyor. Ayrıca Firebug eklentisiyle tasarımınızı denetleyebilirsiniz.

    Ama unutmayın tasarımınız için 1 tarayıcı yeterli değildir, mümkün olduğu kadar çok tarayıcıda test etmelisiniz.
  • 21-07-2014, 23:24:07
    #5
    chrome ile firefoxa önem vermeni tavsiye ederim tasarımda
  • 22-07-2014, 10:57:47
    #6
    Firefox ve eklentileri derim.