Konu
Webtasarım için tarayıcı
21-07-2014, 21:01:51
#2
tarantula901
deneme olarak ne ıcın kullanacaksınız
internet explorer en uyumsuz tarayıcıdır bence ılk onda deneme yapın benım sıze tavsıyem chromede deneme yapmanız cogunluk chromeyı kullanıyor cunku