Konu
Webtasarım için tarayıcı
21-07-2014, 21:10:38
#3
dbatasarim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Firefox kullanabilirsin chrome da kullanabilirsin sorun olmaz ama uyumsuzluk firefoxda biraz daha fazla ie´de diğer tarayıcılara göre daha en uyumsuzdur.