Arkadaşlar wamp - notepad ++ - fireworks ile bir web sitesi denemesi yapmak istiyorum.. Arkadaş firefox kullan dedi..

Sizce neden tasarım yaparken (yada php içindir bilmiyorum) firefox? ne gibi avantajları var?