Konu
Webtasarım için tarayıcı
21-07-2014, 20:50:49
#1
TolgaBrandt
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar wamp - notepad ++ - fireworks ile bir web sitesi denemesi yapmak istiyorum.. Arkadaş firefox kullan dedi..
Sizce neden tasarım yaparken (yada php içindir bilmiyorum) firefox? ne gibi avantajları var?