şimdiden teşekürler
Forum sitesi acmak
22
●1.902
- 26-01-2008, 16:03:08slm biz arkdaşımla forum sitesi açmak istiyoruz fakat hjiç bişey bilmiyoruz nereden baslamammız gerekiyor hangi prgramlar kullanmamız gerekiyor bizi biraz aydınlatırmısınız, başkalarının açtıklarını görünce içimiz gidiyor yav
şimdiden teşekürler
- 26-01-2008, 16:08:22Üyeliği durdurulduHocam Host + Domain Lazım
Kurucağınız Forumun DosyaLarı Ve Ftp Proğramı ..
Databesa OLuşturup Forum KLasörünü Ftpye Atıp İnstaLL Ediyorsunuz.. Özeti BöyLe Ama KuruLumu Yeni OLduğunuz İçin Size Baya Karışık GeLecektir - 26-01-2008, 16:09:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.pm yolladim size yardimci olurum.
- 26-01-2008, 16:44:03Üyeliği durdurulduhocam öncelikle smf ve vb bu terimleri ögrenin hangisinle kurmak istediignize karar verin sonra güzel bir domain güvenilir bir hsot bulun eger bunları yapaıyorsan smf ve vb destek sitelerinden yardım alabilirsiniz yada r10 da yardım eden abilerden alabilrisn
- 26-01-2008, 16:47:30bulutkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadasa yardimci oldum.
v bullentin kuracagim arkadasa ücretsiz.
saygilar... - 26-01-2008, 17:02:03Üyeliği durdurulduhayırlı olsun inş geniş bir cevren vardır forumunu tuturmak içinKilla_Hakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2008, 22:00:16insallah tutturursunuz azim oncelikle herseyin başıdır. Formda gerekli herşeyi bulabilirsiniz. ama Önce bir karar vermek gerekio tabi amaç nedir.
eglenceoyun