Hocam Host + Domain Lazım
Kurucağınız Forumun DosyaLarı Ve Ftp Proğramı ..
Databesa OLuşturup Forum KLasörünü Ftpye Atıp İnstaLL Ediyorsunuz.. Özeti BöyLe Ama KuruLumu Yeni OLduğunuz İçin Size Baya Karışık GeLecektir