• 26-01-2008, 22:03:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    "v bullentin kuracagim arkadasa ücretsiz."


    Vbulletin ücretsiz olduda bizimmi haberimiz yok
  • 26-01-2008, 22:06:42
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ruzgar66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "v bullentin kuracagim arkadasa ücretsiz."
    Vbulletin ücretsiz olduda bizimmi haberimiz yok

    kurulumu ücretsiz yapiyorum.

    anladinmi?

    arkadas lisansda alacakmis.

    saygilar...
  • 26-01-2008, 22:08:26
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    forum çöplüğüne bir katkı daha
  • 26-01-2008, 22:08:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    efedream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insallah tutturursunuz azim oncelikle herseyin başıdır. Formda gerekli herşeyi bulabilirsiniz. ama Önce bir karar vermek gerekio tabi amaç nedir.
    eglenceoyun
    iyi güzel yazmışsında sonraki site adresini niye verdin anlamadım?
  • 26-01-2008, 22:19:01
    #14
    Google'da birşey aradığımda karşılaştığım forum sitelerinden, bununla da kalmayıp aradığımı indirmek veya okumak için forumlara üye olma zorunluluğundan nefret ediyorum..
  • 27-01-2008, 02:10:41
    #15
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzel yazmışsında sonraki site adresini niye verdin anlamadım?
    pardon arkadaslar hazır, kopyala yapıstır yaptım diğer mesajımdan, oyüzden sorry
  • 27-01-2008, 02:29:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Outface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'da birşey aradığımda karşılaştığım forum sitelerinden, bununla da kalmayıp aradığımı indirmek veya okumak için forumlara üye olma zorunluluğundan nefret ediyorum..

    KesinLikLe Çok HakLısın ..
  • 27-01-2008, 11:05:01
    #17
    forummu tutturmak mesele değil konulu forum olacak yani her konu olmayacak kanka.net gibi filan olmayacak r10.net gibi bişeyin üzerine konu olacak :P vbulletin ni kuralım zaten herkez para harcandıgını görunce üye olur
  • 27-01-2008, 11:08:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    TBMM Bu forum işinede bir el atsa tam olacak.