Forum sitesi acmak
22
●1.902
- 27-01-2008, 11:55:32Bence arkadaşım VBulletin almayın Smf ile başlayın eğer siteniz tutulursa vB alın eğer şimdi vB alırsanız siteniz tutulmazsa 160$ lisans ile kalırsınız benden demesi.
- 27-01-2008, 17:02:15Üyeliği durdurulduFikrimi SöyLedim Neden Saygı DuyuLmuyoda - Rep VeriLiyor AnLamış DeğiLim
Sonucda Herkezin Fikrine Saygı DuyuLmaLı Diye Düşünüyorum
bir şeyin üzerine aç destek sitesi aç v.s bişeyler yap. vbulletin lisans al hiçde elinde patlamaz siten tutulmaz diyede bir kavram olamaz. illaki siten ufakta olsa bir kitle sahibi olur.