• 27-01-2008, 11:55:32
    #19
    Bence arkadaşım VBulletin almayın Smf ile başlayın eğer siteniz tutulursa vB alın eğer şimdi vB alırsanız siteniz tutulmazsa 160$ lisans ile kalırsınız benden demesi.
  • 27-01-2008, 12:06:34
    #20
    doğru aslında
  • 27-01-2008, 17:02:15
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Fikrimi SöyLedim Neden Saygı DuyuLmuyoda - Rep VeriLiyor AnLamış DeğiLim
    Sonucda Herkezin Fikrine Saygı DuyuLmaLı Diye Düşünüyorum
  • 27-01-2008, 17:48:05
    #22
    arkadaşım forum kuruyorsan sana tavsiyem genel bir forum olmasın bir şeyin üzerine aç destek sitesi aç v.s bişeyler yap. vbulletin lisans al hiçde elinde patlamaz siten tutulmaz diyede bir kavram olamaz. illaki siten ufakta olsa bir kitle sahibi olur.
  • 29-01-2008, 00:59:57
    #23
    MyBB kur kafan rahat olsun dostum