• 31-12-2013, 11:05:55
    #1
    Hepinize merhabalar html ve grafik ögrenmek istiyorum tasarım yapıp html ile basit kodlamalar ile yavaştan başlamak istiyorum Bilişim Teknolojileri 10.sınıf öğrencisiyim c# ve algoritma görüyoruz fazla işimize yarar birşeyler yok ama sınıfı geçmek için görüyoruz bana kalsa ilk web tasarımdan başlamaktı

    11.sınıfta web tasarım alanını seçicem Allah'ın izniyle ve oldukça hevesim var web tasarım alanına acayip derece ve sonrasında yavaş yavaş host alanınada yönlenmek istiyorum şimdilik onlardada amatör bilgilere sahibim.

    Vbulletin-mybb-xenforo türü scriptlerle uğraştım vbulletin ile şuanda devam ediyorum 1 adet lisansım mevcut onla testler yapıyorum.

    Bana ilk başlangıçta ne önerebilirsiniz videolarla mı iyi ögrenebilirim kitap ile mi ? Aldığım bir kaç görüş videolar yani google üzerinden araştırma yapmamı söylediler.Kitap eski yani güncel olmayan bilgilere sahip denildi.Videolardan bakıcaksam şayet ki bana herhangi bir kaynak önermenizi istiyorum.

    Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.
  • 03-01-2014, 01:22:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim tercihim kitaptan yana. Kitapçılarda kendin inceleyip anlatım tarzı ve bilgi düzeyi sana en uygun olanı almanı tavsiye ederim. Elinin altında derli toplu, referans olacak bir kitap her zaman yardımcı olur.
  • 03-01-2014, 03:39:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sana önerim şimdilik c# ile devam etmen.Temelini iyi atarsan ileride çok faydasını görürsün.Seçiminide veri tabanı olarak seçersen daha yararlı olacağını düşünüyorum.İleride html'i kendin birşeyler yaparak öğrenebilrisin ama veri tabanı alanıında temel olması her zaman iyidir.
  • 03-01-2014, 13:21:10
    #4
    RealKabus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tercihim kitaptan yana. Kitapçılarda kendin inceleyip anlatım tarzı ve bilgi düzeyi sana en uygun olanı almanı tavsiye ederim. Elinin altında derli toplu, referans olacak bir kitap her zaman yardımcı olur.
    http://www.nt.com.tr/bilgisayar-kita...odlab-yay.html

    bu kitabın yararı olurmu hocam herşey net anlatılmış tek css biraz detaylı anlatılmamış arkadaşımın söylemesiyle

    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana önerim şimdilik c# ile devam etmen.Temelini iyi atarsan ileride çok faydasını görürsün.Seçiminide veri tabanı olarak seçersen daha yararlı olacağını düşünüyorum.İleride html'i kendin birşeyler yaparak öğrenebilrisin ama veri tabanı alanıında temel olması her zaman iyidir.
    Hocam önerin için teşekkürler zaten microsoft sql server v.s ilgilendim asıl amacım veritabanıydı ama web tasarım daha yakın geliyor yani hiç sıkıntı gelmiyor ve şöyle bir durum var c# fazla ilgimi çekmiyor :S
  • 03-01-2014, 13:34:29
    #5
    IceMachine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.nt.com.tr/bilgisayar-kita...odlab-yay.html

    bu kitabın yararı olurmu hocam herşey net anlatılmış tek css biraz detaylı anlatılmamış arkadaşımın söylemesiyle



    Hocam önerin için teşekkürler zaten microsoft sql server v.s ilgilendim asıl amacım veritabanıydı ama web tasarım daha yakın geliyor yani hiç sıkıntı gelmiyor ve şöyle bir durum var c# fazla ilgimi çekmiyor :S
    ilgi meselesi farklı birşey hocam o konuda birşey diyemem.Ama soracak olursanız hangisi gelecekte işime yarar diye c#.Çünkü html herkes nette bırseyler bakarak ogrenebılır ama c# aynı derecede degıl
  • 03-01-2014, 13:57:24
    #6
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilgi meselesi farklı birşey hocam o konuda birşey diyemem.Ama soracak olursanız hangisi gelecekte işime yarar diye c#.Çünkü html herkes nette bırseyler bakarak ogrenebılır ama c# aynı derecede degıl
    Şuan biz okulda algoritma ve console applicationde örnekler yapıyoruz hocam temel atıyorlarda sonradan form application'a geçsek belki biraz ilgimi çeker diye tahmin ediyorum
  • 03-01-2014, 23:07:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu fiyata değmez, kitapçıdan bakmanı öneririm. Kodlab, dikeyeksen ülkede bilişim konusunda kitap yayınlayan firmalar ama açıkçası yabancı yazarların kitapları daha kaliteli oluyor.
  • 03-01-2014, 23:16:29
    #8
    RealKabus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fiyata değmez, kitapçıdan bakmanı öneririm. Kodlab, dikeyeksen ülkede bilişim konusunda kitap yayınlayan firmalar ama açıkçası yabancı yazarların kitapları daha kaliteli oluyor.
    ben yine sorarım olmadı bu kitabı almayı düşünüyordum zaten
  • 05-01-2014, 12:16:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    IceMachine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize merhabalar html ve grafik ögrenmek istiyorum tasarım yapıp html ile basit kodlamalar ile yavaştan başlamak istiyorum Bilişim Teknolojileri 10.sınıf öğrencisiyim c# ve algoritma görüyoruz fazla işimize yarar birşeyler yok ama sınıfı geçmek için görüyoruz bana kalsa ilk web tasarımdan başlamaktı

    11.sınıfta web tasarım alanını seçicem Allah'ın izniyle ve oldukça hevesim var web tasarım alanına acayip derece ve sonrasında yavaş yavaş host alanınada yönlenmek istiyorum şimdilik onlardada amatör bilgilere sahibim.

    Vbulletin-mybb-xenforo türü scriptlerle uğraştım vbulletin ile şuanda devam ediyorum 1 adet lisansım mevcut onla testler yapıyorum.

    Bana ilk başlangıçta ne önerebilirsiniz videolarla mı iyi ögrenebilirim kitap ile mi ? Aldığım bir kaç görüş videolar yani google üzerinden araştırma yapmamı söylediler.Kitap eski yani güncel olmayan bilgilere sahip denildi.Videolardan bakıcaksam şayet ki bana herhangi bir kaynak önermenizi istiyorum.

    Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.
    Bende böyle birşeyler düşünmekteyim grafik tasarım gibi işler dilersen beraber araştıralım... beraber ilgilenelim