Hepinize merhabalar html ve grafik ögrenmek istiyorum tasarım yapıp html ile basit kodlamalar ile yavaştan başlamak istiyorum Bilişim Teknolojileri 10.sınıf öğrencisiyim c# ve algoritma görüyoruz fazla işimize yarar birşeyler yok ama sınıfı geçmek için görüyoruz bana kalsa ilk web tasarımdan başlamaktı
11.sınıfta web tasarım alanını seçicem Allah'ın izniyle ve oldukça hevesim var web tasarım alanına acayip derece ve sonrasında yavaş yavaş host alanınada yönlenmek istiyorum şimdilik onlardada amatör bilgilere sahibim.
Vbulletin-mybb-xenforo türü scriptlerle uğraştım vbulletin ile şuanda devam ediyorum 1 adet lisansım mevcut onla testler yapıyorum.
Bana ilk başlangıçta ne önerebilirsiniz videolarla mı iyi ögrenebilirim kitap ile mi ? Aldığım bir kaç görüş videolar yani google üzerinden araştırma yapmamı söylediler.Kitap eski yani güncel olmayan bilgilere sahip denildi.Videolardan bakıcaksam şayet ki bana herhangi bir kaynak önermenizi istiyorum.
Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.