Sana önerim şimdilik c# ile devam etmen.Temelini iyi atarsan ileride çok faydasını görürsün.Seçiminide veri tabanı olarak seçersen daha yararlı olacağını düşünüyorum.İleride html'i kendin birşeyler yaparak öğrenebilrisin ama veri tabanı alanıında temel olması her zaman iyidir.