Benim tercihim kitaptan yana. Kitapçılarda kendin inceleyip anlatım tarzı ve bilgi düzeyi sana en uygun olanı almanı tavsiye ederim. Elinin altında derli toplu, referans olacak bir kitap her zaman yardımcı olur.
http://www.nt.com.tr/bilgisayar-kita...odlab-yay.html
bu kitabın yararı olurmu hocam herşey net anlatılmış tek css biraz detaylı anlatılmamış arkadaşımın söylemesiyle
Sana önerim şimdilik c# ile devam etmen.Temelini iyi atarsan ileride çok faydasını görürsün.Seçiminide veri tabanı olarak seçersen daha yararlı olacağını düşünüyorum.İleride html'i kendin birşeyler yaparak öğrenebilrisin ama veri tabanı alanıında temel olması her zaman iyidir.
Hocam önerin için teşekkürler zaten microsoft sql server v.s ilgilendim asıl amacım veritabanıydı ama web tasarım daha yakın geliyor yani hiç sıkıntı gelmiyor ve şöyle bir durum var c# fazla ilgimi çekmiyor :S