Herkes Buraya Lütfen ....
19
●1.210
- 29-11-2007, 23:47:30Üyeliği durdurulduArkadaşlar artık bazı şeylere dur demenin zamanı geldi herhalde. buna da r10 a saldırıda bulunuyolar. haberdar olduğumuz halde neden bişey yapmıyoruz . neden site yöneticilerine yardımcı olmuyoruz. En önemlisi neden saldırıyolar. Kendilerine sormak gerekir bence..
- 29-11-2007, 23:58:26KHAYMANA gözlemlerime göre söyelecketim zaten post kasmaktan başka bir şey yapmıyorsun + büyük harfle hala devam ediyorsun yavaş git arkadaşın dediği gibi yakında banlanabilirsin
- 29-11-2007, 23:59:46Misafirsende imzanı değiş forumda bu tür rep istemeler yasak ve etik değil.Paylaşım yapın birileri rep verir. project2007
iyi geceler.