• 29-11-2007, 23:47:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar artık bazı şeylere dur demenin zamanı geldi herhalde. buna da r10 a saldırıda bulunuyolar. haberdar olduğumuz halde neden bişey yapmıyoruz . neden site yöneticilerine yardımcı olmuyoruz. En önemlisi neden saldırıyolar. Kendilerine sormak gerekir bence..
  • 29-11-2007, 23:50:13
    #2
    Misafir
    KHAYMANA daha bugün üye olmuşsun.Çok hızlı gidiyorsun.Biraz sakin ol.Bu konular zaten r10 da sürekli tartışılan konular.
  • 29-11-2007, 23:53:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hmm tamam kardeşim sağolasın herhangi bir konuda yanlış bişey yaparsam bilmeden bana ayrdımcı olursan uyarırsan seviirim kardeşim..
  • 29-11-2007, 23:54:41
    #4
    Misafir
    Çok fazla konu açmışsın.Banlanabilirsin.Burası webmaster forumu unutmayalım.Daha çok birşeyler öğrenmek ve web konularında sorunları olanlara cvp yazmak adına işler yaparsan daha hoş olur.
  • 29-11-2007, 23:56:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tamam sağolasın ya bilgilendirdiğin için peki banlanıcakmıyım acaba burası tam benlik ya sevdim burayı..sizlerde yardımseversiniz sağolasınız
  • 29-11-2007, 23:58:22
    #6
    Misafir
    Uyardım ben seni.
    Konu vs açmana lüzum yok fazla.r10 da Bildiklerini paylaş bilmediklerini sor (webmasterlık alanında) yeter iyi geceler.
  • 29-11-2007, 23:58:26
    #7
    KHAYMANA gözlemlerime göre söyelecketim zaten post kasmaktan başka bir şey yapmıyorsun + büyük harfle hala devam ediyorsun yavaş git arkadaşın dediği gibi yakında banlanabilirsin
  • 29-11-2007, 23:59:46
    #8
    Misafir
    sende imzanı değiş forumda bu tür rep istemeler yasak ve etik değil.Paylaşım yapın birileri rep verir. project2007
  • 30-11-2007, 00:00:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ya harbiden ne bileiym ben dikkat etmiyorum buna ha alışkanlıktan kaynaklanıyo herhalde bi daha da olmaz zaten teşekkür.