ne gerenk var arkadaşım böyle şeylere
1 üyelik neyinize yetmiyor ?
Herkes Buraya Lütfen ....
19
●1.210
- 30-11-2007, 00:01:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 30-11-2007, 00:07:59iyi konu açmışsın valla 1 günde 10 ayda açamadım ben bu kadar konu

https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...rmi-acaba.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...ha-iyidir.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...a-cikarsa.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...un-lutfen.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...-baglidir.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...e-yapicaz.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...armi-daha.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...labilirmi.html
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...ormusunuz.html - 30-11-2007, 00:29:15karşınızdakinin yaşını bilmiyorsanız ve samimiyetiniz yoksa "kardeşim" diye hitap şekli pek hoş olmuyor.KHAYMANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyla alakası şurası ;
hengame 88.253.100.248
KHAYMANA 88.253.100.248 - 30-11-2007, 00:33:13evet iş yerindeyiz 2 üyeliğim yok ıspatda edebilirim r10 buluşmasında iş yerinden arkadasım yeni web master olma yolunda tavsiye etttim davetiye gönderdim üye oldu yan masada oturuyor
khaymana tanıyanlar = grafix surces firatabi ankara
aynı ip olması aynı kişi oldugu anlamına gelmez forumda bir kötü laf ve gereksiz cevap yazmadım iyi huyluyumdur. neden 2 üyelik alayım
edit: okadar post kasma dedim arkadasın üyeliği durduruldu - 30-11-2007, 00:41:492 üyelik açmak şu an için bir problem teşkil etmiyor
o yüzden birşeyi ispatada gerek yok aslında
sen öyle diyorsan öyledir
sabit ip 'mi var şirketinizde ?
şu an işyerindemisiniz bu arada mesleğiniz nedir acaba iiyi niyetli olarak merak ettim
çünkü ip'leriniz ilk günden bugüne aynı görünüyorda
not:KHAYMANA nickli üyeyi ben banlamadım onuda not olarak belirtiiyimde yanlış anlama olmasın.

