• 29-11-2007, 22:21:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ben az da olsa Php den anlıyorum ama yoruldum artık kodların bu kadar bağlam gereksinimi duymasından .ASP nasıl sizce Php den iyimidir. Yardımcı olursanız sevinirim..
  • 29-11-2007, 22:22:00
    #2
    php bence daha güvenliklı ve hızlı
  • 29-11-2007, 22:23:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence asp.net biraz degişik bir cevap oldu
  • 29-11-2007, 22:23:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    php daha güvenilir ve hızlı ama asp daha kolay onun için ben asp ye geçicem bıktım karmaşadan
  • 29-11-2007, 22:24:07
    #5
    php bencede.
  • 29-11-2007, 22:26:41
    #6
    php daha güvenilir demişsiniz
    ama asp dede gerekli önemleri aldıktan sonra oda güvenli oluyor
    tek sorun sizin vt olarak access kullanmanızdır.

    asp+mysql yaparsanız sorun yok
  • 29-11-2007, 22:29:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    farkmaz 2 sinde de istediğini yapabilirsin
  • 29-11-2007, 22:39:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    asp+mysql yaparsanız sorun yok
    diyon da ben birazda access için geçiyom asp ye daha basit
  • 29-11-2007, 22:46:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    php forum için iyidir

    asp normal site için iyidir. ama bence php çok iyidir. hızlı-güvenilir . asp de o yok