PhP mi ? ASP mi? hangisi daha iyidir.? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PhP mi ? ASP mi? hangisi daha iyidir.?
39
●
2.670
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
PhP mi ? ASP mi? hangisi daha iyidir.?
1
2
3
4
5
29-11-2007, 22:47:51
#10
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
1250 az değilmi kaç ziyaretçi gönderebilirsin banner dan..
30-11-2007, 11:18:42
#11
Murat
Php Php Php Tabiii
30-11-2007, 11:33:59
#12
Virtuozzo
https://www.r10.net/asp/102237-belirtilmemis-hata.html
30-11-2007, 11:35:51
#13
tunaltay
Başlıkta asp içerikte .asp demişsin. Ne php ne asp, asp.net derim.
Forever asp.net
30-11-2007, 11:42:43
#14
Aynet
Üyeliği durduruldu
bende asp.net i öneriririm bende asp.nete başladım
30-11-2007, 12:13:31
#15
doronty37
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Asp, Php iel karşılaştırılamaz bile. Kesinlikle Php.
30-11-2007, 19:25:52
#16
kubilay
asp den ötesi yok
kolay ve eğlencelidir site hazırlamak..
asp + mssql veya mysql yap
30-11-2007, 21:47:27
#17
dumlupinar
Üyeliği durduruldu
bence ASP
30-11-2007, 21:55:24
#18
MєtTo
İkisini de öğren, ikisi üzerindede çalış kendini geliştir ,
kendi kararını kendin ver
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler