Herkes Buraya Lütfen ....
19
●1.210
- 30-11-2007, 00:45:00reklam ajansı sahibiyim hub üzerinde 3 pc bağlanıyoruz sabit ip yok modeme reset attıgımda ipim değişecek iş yerindeyim. işim vardı arkadaşta yeniydi bilmiyordu üzüldüm banlandıgına kendi kendine forumda takılıyordu yardımcı olsanda yeni webmaster yolunda ilerliyor yardımcı oluruz. işim yüzünden bu gece ofiste kalacağım
- 30-11-2007, 00:47:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tşk ederiz açıklamalarınız için @hengame
dediğim gibi merakımdan sordum ve arkadaşıda ben banlamadım zaten yanlış anlama burdaki konuşmadan dolayı banlandı falan diye düşünme post kasmaktan gitti biraz dinlensin.
konu açıklığa kavuştuğuna göre kapatalım.