Arkadaşlar artık bazı şeylere dur demenin zamanı geldi herhalde. buna da r10 a saldırıda bulunuyolar. haberdar olduğumuz halde neden bişey yapmıyoruz . neden site yöneticilerine yardımcı olmuyoruz. En önemlisi neden saldırıyolar. Kendilerine sormak gerekir bence..