Konu
Herkes Buraya Lütfen ....
29-11-2007, 23:58:22
#6
Labidu
Misafir
Uyardım ben seni.
Konu vs açmana lüzum yok fazla.r10 da Bildiklerini paylaş bilmediklerini sor (webmasterlık alanında) yeter
iyi geceler.