Borsacı Arkadaşlara Sorum Var ?
9
●300
- 17-06-2024, 17:38:41Dünyanın en pahalı borsası ve şirketleri ABD'dir. En ucuzu ise Türkiye borsasıdır.
- 17-06-2024, 17:59:43o zaman tr daha mantıklı hocam doğru mu ?mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2024, 18:16:52Amerika yaşadığınıza göre dolar kazanıyorsunuz. Türkiye'de yatırım yaparsanız hem dolar enflasyonu hem Türkiye enflasyonu ile uğraşırsınız. Abd borsaları daha mantıklı bence.
- 17-06-2024, 18:42:59evet enflasyonist bir ülkeye yatırım yapmak mantıklı gelmiyor malum tl değer kaybediyormehmetemin72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2024, 22:35:45Türkiye'de yaşayan biri olarak ABD borsalarında yatırımlarımı artırıyorum. Türkiye'de trade ediyorum. Fakat her geçen gün TL nedeniyle borsada kazansam bile zararda oluyorum.
ABD borsalarında büyük fırsatlar var. İngiltere'de birçok şirket hisseleri değerinin altında fiyatlanıyor.
Bir süredir bu şirket hisselerini topluyorum.
https://www.lse.co.uk/ShareBrokerTip...re=Rolls-Royce
Türkiye'ye yatırımlar belki uzun vade kazançlı olabilir ama ABD yaşayan biri için Bist kazançlı olacağını sanmıyorum.