• 17-06-2024, 17:08:12
    #1
    Amerikada yaşıyorum ve yatırım yapmak istiyorum amerikan borsası mı türk borsasımı kararsız kaldım ? daha önce amerikan borsasına yatırım yapmadım. Hangisi daha iyi ve hisse analizleriniz varmıdır ? teşekkürler iyi forumlar
  • 17-06-2024, 17:16:04
    #2
    2sininde çıkış noktası aslında aynı, 2sindede kazanabilirsin,kaybedebilirsin. Hangisinde yatırım yapacağın çok önemli değil açıkcası.
  • 17-06-2024, 17:38:41
    #3
    Dünyanın en pahalı borsası ve şirketleri ABD'dir. En ucuzu ise Türkiye borsasıdır.
  • 17-06-2024, 17:59:43
    #4
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyanın en pahalı borsası ve şirketleri ABD'dir. En ucuzu ise Türkiye borsasıdır.
    o zaman tr daha mantıklı hocam doğru mu ?
  • 17-06-2024, 18:02:53
    #5
    Uzun vade yatırım yapacaksanız global şirketlerden şaşmayın.
  • 17-06-2024, 18:16:52
    #6
    Amerika yaşadığınıza göre dolar kazanıyorsunuz. Türkiye'de yatırım yaparsanız hem dolar enflasyonu hem Türkiye enflasyonu ile uğraşırsınız. Abd borsaları daha mantıklı bence.
  • 17-06-2024, 18:42:59
    #7
    mehmetemin72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika yaşadığınıza göre dolar kazanıyorsunuz. Türkiye'de yatırım yaparsanız hem dolar enflasyonu hem Türkiye enflasyonu ile uğraşırsınız. Abd borsaları daha mantıklı bence.
    evet enflasyonist bir ülkeye yatırım yapmak mantıklı gelmiyor malum tl değer kaybediyor
  • 17-06-2024, 18:45:15
    #8
    Sepet yapın. paranızı ikiye bölün. yarısı ile tr alın. yarısı ile abd. mantık aynı.
    önemli olan doğru olanları bulmak.

    yabancılar tr'de en çok banka alıyor genellikle. çünkü, bankalar kârlı. Bunlar çoğaltılabilir. Ancak mantık tamamen bu.
  • 18-06-2024, 22:35:45
    #9
    Türkiye'de yaşayan biri olarak ABD borsalarında yatırımlarımı artırıyorum. Türkiye'de trade ediyorum. Fakat her geçen gün TL nedeniyle borsada kazansam bile zararda oluyorum.
    ABD borsalarında büyük fırsatlar var. İngiltere'de birçok şirket hisseleri değerinin altında fiyatlanıyor.

    Bir süredir bu şirket hisselerini topluyorum.
    https://www.lse.co.uk/ShareBrokerTip...re=Rolls-Royce

    Türkiye'ye yatırımlar belki uzun vade kazançlı olabilir ama ABD yaşayan biri için Bist kazançlı olacağını sanmıyorum.