Türkiye'de yaşayan biri olarak ABD borsalarında yatırımlarımı artırıyorum. Türkiye'de trade ediyorum. Fakat her geçen gün TL nedeniyle borsada kazansam bile zararda oluyorum.
ABD borsalarında büyük fırsatlar var. İngiltere'de birçok şirket hisseleri değerinin altında fiyatlanıyor.

Bir süredir bu şirket hisselerini topluyorum.
https://www.lse.co.uk/ShareBrokerTip...re=Rolls-Royce

Türkiye'ye yatırımlar belki uzun vade kazançlı olabilir ama ABD yaşayan biri için Bist kazançlı olacağını sanmıyorum.