Amerikada yaşıyorum ve yatırım yapmak istiyorum amerikan borsası mı türk borsasımı kararsız kaldım ? daha önce amerikan borsasına yatırım yapmadım. Hangisi daha iyi ve hisse analizleriniz varmıdır ? teşekkürler iyi forumlar