mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyanın en pahalı borsası ve şirketleri ABD'dir. En ucuzu ise Türkiye borsasıdır.
o zaman tr daha mantıklı hocam doğru mu ?