mehmetemin72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amerika yaşadığınıza göre dolar kazanıyorsunuz. Türkiye'de yatırım yaparsanız hem dolar enflasyonu hem Türkiye enflasyonu ile uğraşırsınız. Abd borsaları daha mantıklı bence.
evet enflasyonist bir ülkeye yatırım yapmak mantıklı gelmiyor malum tl değer kaybediyor