• 26-05-2023, 17:31:33
    #1
    Merhaba, şuan usdt 21 olarak gözüküyor. Ben usdt 20 olduğunda otomatik olarak hesabımdaki tüm usdt ti try çevirmesini istiyorum. Bu açık emir işlemi ile mi oluyor tam bilgi verir misiniz.
  • 26-05-2023, 17:34:07
    #2
    Hesabınızda şuan usdt varsa ve usdt 20.00 iken satmak istiyorsanız satış limitini 20.00 olarak ayarlayabilirsiniz.
  • 26-05-2023, 17:34:13
    #3
    Girişimci
    Kriptodan çok anlamıyorum ama ben yurt dışından ödeme alırken spot işlemleri kısmından satarak çeviriyorum ve açık emir yazıyor genelde.
  • 26-05-2023, 17:34:29
    #4
    Limit emir oluyor. Diğer ismi limit order. Örneğin 22'ye limit emir girerseniz daha mantıklı olmaz mı?
  • 26-05-2023, 17:38:37
    #5
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Limit emir oluyor. Diğer ismi limit order. Örneğin 22'ye limit emir girerseniz daha mantıklı olmaz mı?
    Zarar etmemek için bu işlemi yapıyorum. Kar için değil. Eğer usdt ani düşüş olursa usdt satılmasını istiyorum. Yükselirse işlem yapmasına gerek yok
  • 26-05-2023, 17:38:43
    #6
    Örnek olarak bir satış emri. Sağ tarafta gördüğünüz gibi örnek olarak coinin fiyatı 100USDT olduğunda 400BUSD satacağı anlamına geliyor.
  • 26-05-2023, 17:40:50
    #7
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zarar etmemek için bu işlemi yapıyorum. Kar için değil. Eğer usdt ani düşüş olursa usdt satılmasını istiyorum. Yükselirse işlem yapmasına gerek yok
    O zaman stop koymak istiyorsunuz. Onun ismi ise Stop Loss. Limitli stop loss koyabilirsiniz.
  • 26-05-2023, 17:58:30
    #8
    Aşağıdaki gibi yaptım doğru mu? Usdt 20 olunca işlemi başlatacak sanırım


    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızda şuan usdt varsa ve usdt 20.00 iken satmak istiyorsanız satış limitini 20.00 olarak ayarlayabilirsiniz.


    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek olarak bir satış emri. Sağ tarafta gördüğünüz gibi örnek olarak coinin fiyatı 100USDT olduğunda 400BUSD satacağı anlamına geliyor.
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman stop koymak istiyorsunuz. Onun ismi ise Stop Loss. Limitli stop loss koyabilirsiniz.
  • 26-05-2023, 18:05:59
    #9
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki gibi yaptım doğru mu? Usdt 20 olunca işlemi başlatacak sanırım

    Evet hocam doğru.
    İşlem hacminiz çok yüksekse kademeli olarak satıyor. Örneğin 100k usdt ile girdiyseniz bu emri piyasaya 20k 20k veriyor. Birkaç saniye o değerde ve o değerin altında kalması yeterli yüksek hacimlerde ise. 20yi gördükten hemen sonra yukarı çıkarsa (yani o değeri anlık olarak yoklarsa) borsalar bazen satamayabiliyor. (Çok yüksek hacimlerde kullanmıyorsanız ($+100k) 2. paragrafı dikkate almanıza gerek yok).
    İyi çalışmalar dilerim