Limit emir oluyor. Diğer ismi limit order. Örneğin 22'ye limit emir girerseniz daha mantıklı olmaz mı?
Zarar etmemek için bu işlemi yapıyorum. Kar için değil. Eğer usdt ani düşüş olursa usdt satılmasını istiyorum. Yükselirse işlem yapmasına gerek yok