Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zarar etmemek için bu işlemi yapıyorum. Kar için değil. Eğer usdt ani düşüş olursa usdt satılmasını istiyorum. Yükselirse işlem yapmasına gerek yok
O zaman stop koymak istiyorsunuz. Onun ismi ise Stop Loss. Limitli stop loss koyabilirsiniz.