Aşağıdaki gibi yaptım doğru mu? Usdt 20 olunca işlemi başlatacak sanırım
Evet hocam doğru.
İşlem hacminiz çok yüksekse kademeli olarak satıyor. Örneğin 100k usdt ile girdiyseniz bu emri piyasaya 20k 20k veriyor. Birkaç saniye o değerde ve o değerin altında kalması yeterli yüksek hacimlerde ise. 20yi gördükten hemen sonra yukarı çıkarsa (yani o değeri anlık olarak yoklarsa) borsalar bazen satamayabiliyor. (Çok yüksek hacimlerde kullanmıyorsanız ($+100k) 2. paragrafı dikkate almanıza gerek yok).
İyi çalışmalar dilerim